Névjegykártyám.hu
Névjegykártya készítés a PrintPix Nyomdánál

Hogyan javítsa fel névjegykártyáját!

 

Névjegykártyák csomagolva

Számos városi legenda kering a névjegykártyákról az interneten, melyek egy része valós tapasztalatokon alapszik, melyeket érdemes megfogadni. Összegyűjtöttünk pár fontos szempontot, melyek segíthetnek névjegykártyánk optimalizálásában. Persze a nyugati példák sokszor idegennek tűnhetnek kis hazánk üzleti kultúrájában, de számos olyan ötlet merülhet fel bennünk ezeket a sorokat olvasgatva, melyek új alapokra helyezik a névjegykártya használatot. Most nézzünk meg 4 hasznos lépést, mely segít a névjegykártyánkból kihozni az eddigi rejtett képességeket.

1. Mindig tüntesse fel a telefonszámát helyesen!

Sokan adnak meg központi telefonszámokat névjegykártyájukon, mely gyakorlatilag nem az ő közvetlen elérhetősége, hanem csupán a cégé. Ez abban az esetben jó, ha ügyfeleid ráérnek és nem ismerik a „rövid határidő” fogalmát. Van egyáltalán ilyen? Lényeg, tüntesse fel közvetlen elérhetőségeit, a névjegykártya Önről szól . A telefonszáma pedig legyen felismerhető és a könnyebb kiolvashatóság érdekében értelemszerűen tagolt: +36 1 234 5678.

2. Használjon színeket!

Nagyon szép a fehér szín. Tisztaságot, eleganciát sugároz. De a téli tájon is leghamarabban a sárga havat szúrjuk ki, pedig jól tudjuk miért olyan ott a hó. Ez így működik a névjegykártyák világában is. A számos fehér névjegy közül könnyedén kitűnhetünk egy színes, kreatív megjelenésű névjegykártyával. Amennyiben van már meglévő arculatunk, kövessük azt. Használjuk arculati elemeinket, színeinket, szimbólumainkat.

Megvan az elképzelése? Kérjen árat most!

3. Törekedjen az egyszerűségre!

Frissen vágott névjegykártya

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy szeretnének olyan névjegykártyát készíteni, ami aztán minden igényt kielégít, és a végén csak egy igény marad ki, a használhatóság. Értem ezalatt, hogyha van 3 telefonszáma, 2 e-mail címe, otthoni és munkahelyi címe, Facebook, Twitter, LinkedIn, TumbIr, stb. elérhetősége, akkor nem biztos, hogy mindegyiket fel kell tüntetnie. Úgy alakítsa ki elérhetőségeit, hogy a legfontosabbak szerepeljenek névjegykártyáján, vagy készítsen különböző típusúakat, melyeket más és más embereknek fog adni. Lényeg, hogy névjegye mindig legyen egyértelmű és átlátható.

4. Szórja szét a névjegyét!

Gondolom nem kell ecsetelni, hogy minden szakmai tárgyalás elején kötelező átadni a névjegykártyánkat . De nem csak tárgyalások alkalmával találkozhatunk potenciális ügyfelekkel, partnerekkel. Mindig legyen nálunk pár névjegy arra az esetre, ha fél üzleti, vagy szabadidős tevékenységünk közben találkozunk olyan emberrel, aki potenciális ügyfelünkké válhat. Persze ez nem azt jelenti, hogy boldog-boldogtalannak nyomjuk a kezébe névjegyünket, de bátran vegyük elő, ha már pár perce beszélgetünk valakivel és felismerjük, hogy mi vagyunk felmerülő problémájára a legjobb megoldás.

 

Nem volt elég? Itt talál még pár jó tippet a szuper névjegykártyákhoz !

Tetszett a cikk? Mutassa meg ismerőseinek is: 

További érdekességek névjegykártyákkal kapcsolatban:

híres emberek névjegykártyái
Látta már Steve Jobs, vagy Bill Gates névjegykártyáját? Tekintse meg azoknak a névjegyeit, akik átformálták a mindennapjainkat.
két elegáns, öltönyös úriember kezet fog
Etikett, szokások, protokoll. Helyre rakjuk a névjegykártyák átadásával kapcsolatos tévhiteket és félreértéseket. Legyen profi az üzleti etikettben is!
színes névjegykártya tervek fehér háttér előtt
Bemutatjuk hogyan változott a névjegykártyák megjelenése és funkciója az elmúlt évtizedekben Magyarországon.
A tömegtermelés elfojtja az egyediséget és a kreativitást. De vannak névjegyek, melyek fittyet hánynak a konvencióknak! Ezekből lehet leginkább ihletet meríteni a névjegykártya készítés során.
fekete névjegykártyák fehér betűkkel
Kifutó? Vágójel? Megmutatjuk hogyan varázsoljuk grafikai anyagunkat nyomdakésszé akár otthoni számítógépünkön.
Névjegykártya méret
90x50 mm, vagy 85x55 mm? Álló, vagy fekvő? Hol, milyen szabványok érvényesek a névjegykártya készítésben? Megmutatjuk, hogy milyen üzleti kultúrában, milyen méret az elfogadott.